پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری الکترونیکی و توسعه آن در بانک کشاورزی (جواد شهبازیان ۱۳۹۲)

پرسشنامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شعب روستایی به خدمات بانکداری الکترونیکی و توسعه آن در بانک کشاورزی (جواد شهبازیان ۱۳۹۲)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

رشته: مهندسی کشاورزی گرایش مدیریت کشاورزی

پرسشنامه از هفت بخش تشکیل است. بخش اول مربوط به «مشخصات فردی پاسخگویان» است که شامل نام شعبه بانک هر یک از مشتریان، سن، جنسیت، تحصیلات، شغل، سابقه استفاده از خدمات الکترونیک، روش استفاده از خدمات الکترونیک بانک، نوع خدمات الکترونیک استفاده شده، تعداد دفعات استفاده از این خدمات در ماه، تعداد مراجعه به شعبه بانک در ماه، و استفاده یا عدم­استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی تاکنون مورد پرسش قرار می­گیرد. شش بخش بعدی پرسشنامه در قالب طيف ليكرت پنج سطحي (از خيلي زياد تا خيلي كم) سنجيده شده است. بخش دوم مربوط به «سنجش کارآیی خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی» و دارای چهار گویه، بخش سوم در خصوص «سنجش کامل بودن خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی» و دارای چهار گویه، بخش چهارم در خصوص «سنجش دردسترس بودن خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی» و دارای چهار گویه، بخش پنجم در خصوص «سنجش اعتماد به خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی» و دارای چهار گویه، بخش ششم در خصوص «سنجش پاسخگو بودن خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی» و دارای شش گویه، و بخش هفتم و آخر پرسشنامه به « سنجش رضایت از خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی» اختصاص دارد و دارای دو گویه است. خاطر نشان می­شود در بخش­های دو تا هفت پرسش­نامه از گویه­های مثبت و منفی استفاده شده است. بخش دو دارای سه گویه مثبت و یک گویه منفی است، بخش سه از دو گویه مثبت و دو گویه منفی تشکیل شده است. بخش­های چهار و پنج پرسش­نامه هر کدام دارای سه گویه مثبت و یک گویه منفی هستند. بخش شش پرسشنامه از چهار گویه مثبت و دو گویه منفی تشکیل شده است و بخش هفتم نیز دارای دو گویه مثبت بوده و گویه منفی ندارد.

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

دو × چهار =

0