پرسشنامه سرمایه¬اجتماعی( آناهیتا نظامی ۱۳۹۳)

پرسشنامه سرمایه¬اجتماعی( آناهیتا نظامی  ۱۳۹۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

رشته برنامه¬ریزی توسعه منطقه¬ای

برای سرمایه ­اجتماعی چهار بُعد آگاهی، اعتماد، شبکه­های اجتماعی و مشارکت را در نظر گرفتیم و برای سنجش این متغیر گویه­های زیر(به جزء گویه­های ۲و۳) در قالب طیف لیکرت طراحی شده­اند.

بُعد آگاهی دارای ۳ گویه است، گویه اول با طیف پاسخ ۶ قسمتی(خیلی­زیاد، زیاد،          تا­حدودی، کم، خیلی­کم، اصلاً) مورد سنجش قرار می­گیرد که به ترتیب نمره ۵ تا صفر به آن اختصاص می­یابد و گویه­های دوم و سوم در صورت پاسخ صحیح نمره ۲ و پاسخ منفی نمره صفر به آن­ها تعلق می­گیرد. مجموع نمره­های این بعد حداقل صفر و حداکثر آن ۹ می­باشد.

بُعد اعتماد دارای ۴ گویه است که با طیف پاسخ ۶ قسمتی(خیلی­زیاد، زیاد، تا­حدودی، کم، خیلی­کم، اصلاً) مورد سنجش قرار می­گیرد که به ترتیب نمره ۵ تا صفر به آن­ها اختصاص می­یابد و مجموع نمره­ها حداقل صفر و حداکثر آن ۲۰ می­باشد.

بُعد شبکه­های اجتماعی(روابط اجتماعی) دارای ۴ گویه است که با طیف پاسخ ۶ قسمتی (خیلی­زیاد، زیاد، تا­حدودی، کم، خیلی­کم، اصلاً) مورد سنجش قرار می­گیرد که به ترتیب نمره ۵ تا صفر به آن­ها اختصاص می­یابد و مجموع نمره­ها حداقل صفر و حداکثر آن ۲۰ می­باشد.

بُعد مشارکت دارای ۳ گویه است که با طیف پاسخ ۶ قسمتی(خیلی­زیاد، زیاد، تا­حدودی، کم، خیلی­کم، اصلاً) مورد سنجش قرار می­گیرد که به ترتیب نمره ۵ تا صفر به آن­ها اختصاص می­یابد و مجموع نمره­ها حداقل صفر و حداکثر آن ۱۵ می­باشد.

سطح­ سنجش این متغیر فاصله­ای و دامنه مجموع نمرات بین ۰ تا ۶۴ می­باشد.

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

5 × 4 =

0