مدیریت ارتباط با مشتری، CRM، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد

متغیرها: مدیریت ارتباط با مشتری، CRM، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد

توضیحات: ۲۰ صفحه فارسی (word) با منابع کامل

دانلود تحقیق آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی و مقاله بیس پایان نامه با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه مدیریت دولتی، اجرایی، مدیریت تحول، بازرگانی، منابع انسانی، کارآفرینی، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

خلاصه ای از کار:

مقدمه

در سالهاي اخير، CRM به يکي از موضوعات متداول در هر دو زمينه تئوري و عملي تبديل شده است. با وجود اينکه تعداد بسيار زيادي از مقاله ها تاثير مثبت فعاليتهاي CRM – بويژه در زمينه هاي تکنولوژيکي، استراتژيکي و سازماني- بر عملکرد را نشان مي دهد و شرکتها ميليونها دلار در استقرار سيستم CRM سرمايه گذاري کرده اند، با اين وجود سازمانها شکايت دارند که بکارگيري CRM انتظارات آنها را برآورده نساخته است (Kumar et al., 2018:88). خلق يک محيط دلخواه و بهينه مديريت ارتباط با مشتري به طور روزافزوني………………

……………

مديريت ارتباط با مشتري (CRM)

واژه CRM مخفف Management Customer Relationship) ) يا مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستم راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مشتريان تا به ايجاد روابط قويتر با آنها منجر شود. در نهايت، رابطه قوي با مشتريان رمز موفقيت هر کسب و کار است. CRM را مي توان مانند فرايندي دانست که به ما کمک مي کند تا اطلاعات مختلفي از مشتريان، فروش، اثربخشي فعاليت هاي بازاريابي، سرعت عمل در پاسخگويي به مشتري و نيز تمايلات بازار را به شکل يک جا جمع آوري کنيم ThuyUyen, 2018: 103)). مديريت ارتباط با مشتري رويكردي استراتژيك است كه در ارتباط با بهبود ارزش…………..

………….

ضرورت مديريت ارتباط با مشتري:

CRM مفهومي است که ريشه اي در فناوري اتوماسيون فروش و عمليات هاي مراکز فراخوان دارد و از اواسط (۱۹۹۰) وجود داشته است. در آن زمان، CRM از طريق ادغام داده هاي مشتري از طريق قسمت فروش با تعاملات مرکز فراخوان به وجود آمد که منجر به تعاملات غير رسمي بيشتري با مشتري گرديد. اين مفهوم به وسيله سازمان هاي استفاده کننده و ادغام هاي سريع انتشار يافت و موجب برانگيختن فروشندگان نرم افزار شد……………..

…………………..

عناصر اصلي مديريت ارتباط با مشتري

محتواي استراتژي CRM شامل شش شاخص به هم پيوسته مي باشد که توسط اتول و دونالدسون[۱] در سال (۲۰۱۶) مطرح شد که عبارتند از (Osrenkoe & Bennani, 2018: 144).:…………….

…………….

اهداف مديريت ارتباط با مشتري:

اهداف مديريت ارتباط با مشتري را مي توان به صورت زير عنوان کرد  .(Kim, et al., 2017: 8)

…………..

مزاياي استفاده از سيستم مديريت ارتباط با مشتري:

مزاياي استفاده از سيستم مديريت ارتباط با مشتري که هدف نهايي آن کسب رضايتمندي مشتريان و بقا در محيط رقابتي است عبارت است از: (الهي و حيدري، ۱۳۸۷).

……………..

اجزاي مديريت ارتباط با مشتري:

مديريت ارتباط با مشتري از سه بخش تشکيل شده است که عبارتند از:

……….

انواع سيستم هاي CRM

اين سيستمها را مي توان به سه دسته کلي تقسيم بندي نمود:

…………

مدل نظري اجراي مديريت ارتباط با مشتري (CRM)

……………

 

  • بعد فکري:

الف) استراتژي: محيط هاي جهاني بسيار رقابتي بازارهاي امروزي فشارهايي را براي کاهش هزينه ها و در عين حال متمايز سازي خود را از طريق بهبود خدمات به مشتريان در جهت کسب درآمد اعمال مي‌کنند. فرض CRM در سازمان براين است که اگر نحوه مديريت ارتباط با مشتري را بهبود دهد، نتيجه آن افزايش بهره وري و………………

…………..

  • بعد فناوري اطلاعات:

الف)  برنامه هاي کاربردي CRM: توسعه تجاري نرم افزار CRM به پيروي از سيستم هايي در مقياس بزرگ ERP، مديريت مشتريان را به صورت يک استراتژي کسب و کار درمي آورد. بسته هاي نرم افزاري سه بخشي CRM   مجموعه جامعي از فناوري هايي براي مديريت ارتباط با مشتريان فعلي و بالقوه، شرکاي سازمان دربازاريابي، فروش، خدمات به مشتري، بدون توجه به کانال، ارتباط فراهم مي آورند. احتمال موفقيت بستگي به کاهش حيطه پروژه، پيچيدگي و سفارشي سازي برنامه کاربردي دارد.

………………

 

۳) بعد اجتماعي CRM:

بخش سوم بعد اجتماعي است که مي تواند شامل تعاملات مجازي بين مشتريان و نيز بين مشتريان و شرکت باشد. تجربه احساسات مشتري بر روي مولفه هاي انساني مديريت ارتباط با مشتري که شامل رضايت، تعهد، رضايت از خريد و عوامل ديگر مي باشد، موثر است. بعد اجتماعي را مي توان از زواياي زير بررسي نمود:

……………..

روندهاي ارتباط با مشتريان:

کليد رشد کسب و کار، در ارتباط موفق آن با مشتري نهفته است اين کار شامل شناخت و رديابي نيازها، رفتارها و چرخه زندگي مشتري بوده و همچنين مستلزم استفاده از اين اطلاعات در جهت ايجاد ارزش براي…………….

…………..

توسعه مديريت ارتباط با مشتري:

به کارگيري CRM براي بيشتر شرکت ها به عنوان مساله ادغام سخت افزار و نرم افزار و کاربري هايشان در نظر گرفته مي شود و نياز به يک تجزيه و تحليل کامل از فرايندهاي تجاري دارد. خطوط اصلي طرح توسعه CRM مبتني بر ديدگاه معمول چرخه حيات مي باشد که بايد به خوبي درک شود. اين چرخه شامل هشت مرحله يا فاز زير است که مي تواند براي هر فرد در نظر گرفته شود (Bose, 2016: 92)………….

………………….

فرايند مديريت امور مشتري:

يکي از اهداف مهم سيستم ارتباط با مشتري فراهم کردن درکي بالا از احتياجات مشتري، جمع آوري داده‌هاي مشتري، شناسايي مشتريان ارزشمند و بهبود فرايندهاي زنجيره ارزش به منظور حفظ روابط طولاني مدت با مشتريان مي‌باشد. خلق يک محيط دلخواه و بهينه مديريت ارتباط با مشتري به طور روزافزوني تبديل به چالش……………..

………………

رابطه CRM و عملکرد

CRM راهبردي جامع و مشتمل بر فرايند تحصيل، نگهداري و مشاركت با مشتريان منتخب براي ايجاد ارزش عالي هم براي شركت و هم براي مشتريان است. مطابق اين ديدگاه هدف CRM بهبود بهره وري و عملكرد بازاريابي است و اين بهره وري از طريق افزايش كارايي و اثربخشي بازاريابي در براي كسب رضايت مشتريان و…………

………………..

منابع:

  • آرمسترانگ، م. (۱۳۸۵). مديريت عملکرد راهبردي کليدي و راهنماي عملي، ترجمه سعيد صفري. انتشارات جهاد دانشگاهي.
  • آکر، د. (۱۳۸۶). مديريت استراتژيک بازار. مترجمين : صفرزاده ، حسين و خادمي ، مهدي و فرهنگي ، علي اکبر، تهران ، انتشارات پيام . پويا، چاپ دوم.
  • آل اسحاق، ي ( ۱۳۸۸) ،”اصلاح نظام بانکي ضرورت تحول اقتصادي ” روزنامه ايران اقتصادي، سال ۱۵ ، شماره ۴۳۶۸

……………

………….

 

 

 

 

 

دانلود پروپوزال آماده مدیریت، دانلود پروپوزال آماده حسابداری، دانلود پروپوزال آماده روانشناسی، دانلود پروپوزال آماده علوم تربیتی، دانلود پروپوزال آماده تربیت بدنی، دانلود پروپوزال آماده حقوق، دانلود پروپوزال آماده کشاورزی، دانلود پروپوزال آماده پزشکی، دانلود پروپوزال آماده پرستاری، دانلود پروپوزال آماده فناوری اطلاعات، دانلود پروپوزال آماده دکتری، دانلود پروپوزال آماده کارشناسی ارشد، دانلود پروپوزال آماده معماری، دانلود پروپوزال آماده اقتصاد، دانلود پروپوزال آماده زبان انگلیسی، دانلود پروپوزال آماده ادبیات فارسی، دانلود پروپوزال آماده فقه، حقوق و علوم قرآنی، دانلود پروپوزال آماده کامپیوتر، دانلود پروپوزال آماده علوم سیاسی، دانلود پروپوزال آماده جامعه شناسی، دانلود پروپوزال آماده تاریخ، دانلود پروپوزال آماده جغرافیا، دانلود پروپوزال آماده زیست شناسی،  دانلود پروپوزال آماده کارآفرینی

https://lszapi.com/: https://lszapi.com

 

[۱]  Otoole & Donaldson

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

10 + 2 =

0