بررسی رابطه آموزش و ادراك كاركنان با رضايت مشتریان و عملكرد بازاريابي

دانلود پروپوزال آماده: بررسی رابطه آموزش و ادراك كاركنان با رضايت مشتریان و عملكرد بازاريابي

دانلود پروپوزال آماده و پروپوزال تکمیل شده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد و انجام پایان نامه دکتری مدیریت بازرگانی و نوشتن پروپوزال اصلی و پروپوزال روش تحقیق ، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

با گذر اقتصاد سنتی و دوره های صنعتی و فرا صنعتی ، مشتری به صورت عنصر اصلی و حیاتی یک سازمان یا بنگاه تعریف می شود . به نحوی که از دیدگاه رقابتی فضای  کسب و کار امروز ، بقا و تداوم حیات سازمان ها در گرو شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود بیان می شود. همه مردم در زندگي خود با بازاريابي در ارتباط هستند. بازاريابي وسيله‌اي است كه از طريق آن استاندارد زندگي مردم توسعه يافته است. تعداد زيادي از افراد فكر مي‌كنند كه بازاريابي با فروش يكي است، اما در حقيقت فعاليت بازاريابي قبل و بعد از عمل فروش نيز انجام مي شود. بازاريابي عملاً فعاليتهاي زيادي را مانند تحقيقات بازاريابي، توسعه كالا، توزيع، قيمت گذاري، فروش شخصي و غيره را شامل شده و هدف ارضاي نيازهاي خريدارن و همزمان نيل به اهداف سازماني مي‌باشد (ایمان خان، ۱۳۸۷).

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

وقتی شركتها به دنبال یافتن راههای بهبود در ارائه خدمات به مشتری می افتند معمولا سعی می كنند امكانات بیشتری دراختیار مشتری قرار دهند و نیازهای آنان را سریعا برطرف سازند. اما سازمانهای هوشمند و آینده نگر قبل از هر اقدامی در نحوه رفتار و ارتباط با كاركنان تجدیدنظر می كنند و درگام اول آنان را راضی نگه می دارند. مطالعات نشان می دهد رضایت كاركنان یعنی رضایت مشتری. بنابراین این روابط می تواند در بسیاری از شاخصه های عملکردی شرکت مثل عملکرد بازاریابی تأثیر گذار باشد.

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

نادری و همکاران (۱۳۸۷) توانمند سازی کارکنان از طریق آموزش را مورد مطالعه قرار دادند. آنها در این مقاله به بررسی دیدگاه های مدیران و سرپرستان شرکت پالایش نفت اصفهان درباره افزایش توانمندی های شغلی کارکنان از طریق آموزش های بدو و ضمن خدمت پرداختند. نتایج نشان داد از دیدگاه مدیران افزایش توانمندی های کارکنان از طریق آموزش های ضمن خدمت تنها در مؤلفه های مسؤولیت پذیری، رضایت مشتری، سازگاری، رقابت و یادگیری صورت پذیرفته و در سایر مؤلفه ها این افزایش کمتر از حدّ متوسط بوده است.

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۷- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۸- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۹- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

https://lszapi.com/: https://lszapi.com

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد، انجام پایان نامه دکتری، انجام رساله دکتری، نوشتن پروپوزال، انتخاب موضوع پایان نامه، پایان نامه مدیریت، انجام پایان نامه دکتری مدیریت، انجام رساله روانشناسی، انجام پروپوزال دکتری مدیریت.

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

19 − پنج =

0