ترسیم نمودار و تفسیر کامل آزمون هوش وکسلر بزرگسالان

فرم ثبت مقیاس هوش وکسلر برای بزرگسالان:اطلاعات عمومی (توقف بعد از ۵ پاسخ نادرست)

شکایت اصلی(Chief complaint):

با والدینم درگیرم، نمیدونم چرا حال و حوصله شونو ندارم، میخوام تنها باشم زوره مگه؟! .

سابقه بیماری فعلی(History of present illness):

در دو ماه گذشته غالباً گریه می کرده، علاقه خود را به دوستانش از دست داده و به مدرسه و فعالیت های اجتماعی هم بی علاقه شده بود.زیاد غذا می خورد و وزنش این اواخر بالا رفته و مادرش در این مورد خوشحال نبود، بیمار اظهار می کرد که مادرش در مورد مراقبت از خود مدام به او تذکر می داد و در واقع به همین دلیل بیمار دست به خودکشی زده(برای اینکه مادرش از غذا خوردن زیاد او اعتراض داشته). بیمار تغییراتی در الگوی خواب داشته و این اواخر احساس خستگی شدید می کند و گاهی فکر می کند چیز مهمی وجود ندارد که بخاطر آن از رختخواب بیرون بیاید. و اشاره کرد که منتظر دیدار دوست پسرش که دانشجوی شهر دیگری است و به دلیل فاصله دور مدتهاست که از او خبری ندارد و به خانه بر نگشته است.

بیماری قبلی(Previous illness):

۳سال قبل بدلیل درگیری با خواهر بزرگش اقدام به اولین خودکشی از طریق خوردن مرگ موش کرده و بخاطر این مسمومیت، ۳ روز در بیمارستان بستری بوده است. وقتی از بیمار دلیل این اقدام را پرسیدم جواب داد که مادرم در تمام مسائل مرا طرد می کند و از خواهرام طرفداری می کند و به من توجهی ندارد. بیمار به گفته خودش هرشب با مصرف دو قرص دیازپام می خوابد.

……………

…………..

تفسیر و برداشت بالینی:

سطح ۱– هوشبهر مقیاس کلی:

نمره هوشبهر کلی آزمودنی برابر با ۹۳ می باشد. در منحنی طبیعی در محدوده ۳۴٫۱۲% قرار می گیرد. این نمره بدین معناست که وی از ۳۲ درصد افراد هم سن و سال خود بالاتر قرار دارد و ۶۸ درصد افراد از نظر بهره هوشی بالاتر از وی قرار می گیرد. از نظر طبقه بندی هوشی وکسلر درطبقه بهنجار یا متوسط قرار می گیرد.

……………

……………

…………

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

چهارده − 3 =

0