تجزیه و تحلیل شار متابولیک در گیاهان: مقابله با پیچیدگی

Metabolic flux analysis in plants: coping with complexity (2018)

تجزیه و تحلیل شار متابولیک در گیاهان: مقابله با پیچیدگی

توضیحات: ۱۷ صفحه انگلیسی، ۱۶ صفحه فارسی (word)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

چکیده فارسی

تئوری و تجربه در مهندسی متابولیک نشان می دهند که متابولیسم در سطح شبکه ،عمل می کند. در گیاهان،این پیچیدگی توسط درجه بالایی از دهلیزبندی ، و سنتز یک آرایه بسیار گسترده از محصولات متابولیک ثانویه ، ترکیب می شود.چالش بیشتر برای درک پیش بینی تابع متابولیک گیاه به دلیل جهل ما در مورد ساختار شبکه های متابولیک است واین امر حتی در سیستم هایی که به خوبی مطالعه شده اند ، مطرح شده است. تجزیه و تحلیل (MFA) شار متابولیک، ابزاری برای اندازه گیری فراهم می کند و عملکرد متابولیسم بدن را مدل سازی می کند ، و مشارکت های قابل توجهی  برای مقابله با پیچیدگی آنها ایجاد  میکند.

این بررسی ، یک دید کلی از روش های MFA مختلف، اندازه گیری های لازم برای پیاده سازی آنها و اطلاعاتی که آنها ارایه می دهند را فراهم می کند. کاربرد روش های MFAدر سیستم های گیاه توسط چندین مثال از مقالات اخیر ، نشان داده شده است.در مرحله بعد، چالش هایی که متابولیسم گیاهی را برای MFA وضع می کند به همراه راههایی که می تواند مشخص کنند ، بحث می شود. در نهایت، تحولات جدید درMFA توضیح داده می شود که می تواند دامنه و قابلیت اطمینانMFA گیاه را در سال های آینده بهبود ببخشد.

واژه های کلیدی: متابولیسم مرکزی. دهلیز بندی کردن. برچسب گذاری ایزوتوپی. مهندسی متابولیک. شبکه های متابولیک.طراحی بهینه. متابولیسم بدن گیاهی. سیستم های زیست شناسی گیاهی.مدل سازی پیش گویانه. مقررات.

 

دانلود متن کامل فارسی (قیمت ۸۰۰۰ تومان)

 

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

چهارده + ده =

0