پرسشنامه سنجش کیفیت آموزش نظری اساتید از دیدگاه دانشجویان (عوامل آموزش نظری حیطه فراده و محیط و امکانات آموزشی)(ساره پرتو ۱۳۹۱ )

پرسشنامه سنجش کیفیت آموزش نظری اساتید از دیدگاه دانشجویان (عوامل آموزش نظری حیطه فراده و محیط و امکانات آموزشی)(ساره پرتو ۱۳۹۱)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

حیطه مربوط به فراده : در این حیطه از پرسش نامه محقق ساخته در ارتباط با سنجش کیفیت آموزش نظری اساتید از دیدگاه دانشجویان استفاده شد و شامل ۱۰ سوال در مقیاس ۵ گزینه ای لیکرت (کاملاً موافقم، موافقم، مطمئن نیستم، مخالفم و کاملاً مخالفم) با حداکثر امتیاز ۵۰ و حداقل امتیاز ۱۰ مي باشد. از میانگین نیز به عنوان نقطه برش استفاده می گردد.

حیطه مربوط به محیط و امکانات آموزشی: این حیطه در ارتباط با سنجش محیط و امکانات آموزش نظری از دیدگاه دانشجویان بوده  که از پرسش نامه محقق ساخته استفاده شد و شامل سوالات مربوط به محیط (۳ سوال) و امکانات دانشکده (۳ سوال) است. عبارات در یک مقیاس ۵ گزینه ای لیکرت (کاملاً موافقم، موافقم، مطمئن نیستم ، مخالفم و کاملاً مخالفم) طراحی شده است که در این مقیاس بالاترین نمره ۳۰ و پایین ترین نمره ۶ می باشد. از میانگین بدست آمده نیز به عنوان نقطه برش استفاده می گردد.

جهت سنجش وضعیت تحصیلی از شاخص میانگین معدل کل ترم های تحصیلی ([۱]GPA) استفاده شد که دانشجویان با معدل ۱۶ (۰۱/۳) و بالاتر به عنوان دانشجويان با وضعيت تحصيلي مناسب و دانشجویان با معدل ۱۶ (۳) و پایین تر به عنوان دانشجويان با وضعيت تحصيلي نا مناسب در نظر گرفته شده اند.

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

1 × دو =

0