راهبردهای افزایش تجربه مطلوب و بررسی اثربخشی آن بر بهداشت روانی دانش آموزان با منبع کنترل درونی و بیرونی

دانلود پروپوزال آماده: راهبردهای افزایش تجربه مطلوب و  بررسی اثربخشی آن بر بهداشت روانی دانش آموزان با منبع کنترل درونی و بیرونی

دانلود پروپوزال آماده و پروپوزال تکمیل شده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی و انجام پایان نامه دکتری علوم تربیتی و نوشتن پروپوزال اصلی و پروپوزال آماده ایمنی، بهداشت، محیط زیست روش تحقیق ، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

در تحقیقات روانشناختی مرتبط با رفاه و بهزیستی، از تجربه ی مطلوب ، اغلب بطور اشتباه بعنوان یک احساس، ساختار شناختی صرف یا عنصری از نظام انگیزشی تعبیر می­شد. برعکس، تعداد زیادی از مطالعات انجام شده در بیست سال اخیر نشان میدهد که این یک حالت تجربی چند وجهی است که در ان عناصر شناختی ، انگیزشی و احساسی باهم در یک مجموعه ی منسجم  و مرکب جمع شده و وجود دارند (دلفور و باسی[۱]، ۲۰۱۷).

هرچند تجربه ی مطلوب بطور اتوماتیک موجب رفاه و پیشرفت نمی شود، مطالعات متعددی به این مساله بطور برجسته توجه داشته که نتایج ان متفاوت بوده و نقش آن را در سیستم ارزیابی افراد و محیط اجتماعی اطراف انها متفاوت گزارش کرده اند. بطور ویژه در سطح فردی، تجربه مطلوب در چارچوب نظری انتخاب روانشناختی روزمره وابسته به قراین می باشد. گزینش روان شناختی، حاصل از صرف توجه متمایز فرد و منابع اطلاعاتی در دسترس در محیط می باشد. البته این فرایند تحت تاثیر محیط فرهنگی است، اما مرتبط با زمینه ها و تجربیات قبلی و ارزیابی آنها، سلسله مراتب اولویت ها و ارزش هایی که افراد بطور پیوسته ایجاد می کنند، بوده و در طول زندگی آنها شکل میگیرد. بنابراین از این نقطه نظر، بعدی دیگری باید در بررسی تجربه ی مطلوب درنظرگرفته شود: مفهوم. تعبیر حقیقت بواسطه ی تخصیص مفاهیم به موقعیت های محیطی و فردی، یک ویـژگی عجیب از انسان است. بعلاوه، مفهوم آن باید در دو سطح در نظر گرفته شود: سطح فردی وسطح  فرهنگی (فرر[۲]، ۲۰۱۸).

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

آنتونلا[۳] (۲۰۱۸) به بررسی تجربه مطلوب و معانی و اثر آن پرداخته است. در این تحقیق آمده است که با مزیتی که صفات روانشاختی مثبت ان دارد،  تجربه ی مطلوب گای اوقات بعنوان حالتی اشتباه درنظر گرفته میشود که بطور اتوماتیک موجب رفاه و بهزیستی و نیز پیشرفت میشود. مطالعات متعددی این فرض را رد کرده اند و مورد تایید قرار نداده اند،و نشان داده اند که پیامدهای تجربه ی مطلوب بطور اتوماتیک مثبت نیست. درعوض، آنها طبق ویژگی های مرتبط با فعالیت ها و ارزش سیستم محیط فرهنگی، باهم متفاوتند. پژوهش هایی که در این حوزه انجام شده ، توجه خود را به ساختار فعالیت هایی معطوف کرده که تجربه ی مطلوب را ترویج میدهند و رسیدن به حرفه ی مورد نظر را تسهیل مینماید. در مسیر پیشرفت و توسعه، به اهداف نقش برجسته و مهمی داده میشود که در آن افرادی دارای گرایش های کاربردی و هدف در زندگی را تقویت میکنند. اما برخی چیزها در این چارچوب از دست میرود مانند مفهوم. اینکه ما چه چیز درباره ی ارتباط بین تجربه ی مطلوب و مفهوم سازی ان میدانیم؟ برمبنای یافته های بدست امده از محیط ها و فرهنگ های مختلف، این مقاله سعی کرده نقشی را در یک فرایند بلند مدت و مفهوم ساز به تجربه ی مطلوب بدهد.

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۷- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۸- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۹- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

https://lszapi.com/: https://lszapi.com

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد، انجام پایان نامه دکتری، انجام رساله دکتری، نوشتن پروپوزال، انتخاب موضوع پایان نامه، پایان نامه مدیریت، انجام پایان نامه دکتری مدیریت، انجام رساله روانشناسی، انجام پروپوزال دکتری مدیریت.

 

[۱] – DelFever and Bassi

[۲] – Frier

[۳] – Antonella

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

سه × 2 =

0