تنظیم هماهنگی رله جریان اضافی جهتدار در سیستم های تولید توزیع شده با استفاده از محدودکننده جریان خطا

 

Restoration of Directional Overcurrent Relay Coordination in Distributed Generation Systems Utilizing Fault Current Limiter (2018)

تنظیم هماهنگی رله جریان اضافی جهتدار در سیستم های تولید توزیع شده با استفاده از محدودکننده جریان خطا

– توضیحات: ۱۰ صفحه انگلیسی، ۳۰ صفحه ترجمه آماده فارسی (word) (مقاله با ترجمه)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

– چکیده ترجمه فارسی:

روش جدیدی برای حل مسئله هماهنگی رله جریان اضافی جهتدار, پیشنهاد شده که در نصب DG (تولید توزیع شده) در PDS (سیستم توزیع برق حلقه دار) بوجود می آید. این روش شامل پیاده سازی محدودگر جریان خطا (FCL) بمنظور محدود ساختن محلی جریان خطای DG و در نتیجه بازسازی هماهنگی اصلی رله می باشد. روش بازسازی پیشنهادی بدون تغییر تنظیمات اصلی رله یا قطع DG از PDS در زمان خطا اجرا می شود. در نتیجه, هم برای عملیات قطع DG از PDS و هم برای حفظ DG در PDS در زمان خطا, قابل استفاده می باشد. فرایند انتخاب نوع امپدانس FCL (القایی یا مقاومتی) و مینیمم مقدار آن ارائه شده است. سه سناریو مورد بحث قرار گرفته شده است: بدون DG, پیاده سازی DG با FCL و بدون FCL . شبیه سازی های متفاوتی هم برای تک DG و هم برای چند DG و برای محلهای خطا اجرا شده است. نتایج حاصل گزارش شده و مورد بحث قرار گرفته شده اند.

واژگان مهم: هماهنگی رله جریان اضافی جهت دار, تولید توزیع شده (DG), محدودگر جریان خطا (FCL), سیستم توزیع برق حلقه دار (PDS), تحلیل مدار کوتاه.

 

دانلود متن کامل فارسی (قیمت ۱۸۰۰۰ تومان)

 

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

یک + یازده =

0