: بررسی مسئولیت مدنی ناشی از کودک آزاری و سوء رفتارهای عاطفی با کودکان

دانلود پروپوزال آماده: بررسی مسئولیت مدنی ناشی از کودک آزاری و سوء رفتارهای عاطفی با کودکان

 فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف

حقوق گرایش: خصوصی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

سوء رفتار با کودکان عبارت از انجام هر عملی. در مورد کودک و یا غفلت از کودک توسط یک فرد می باشد،که منجر به صدمه قابل ملاحظه جسمی و یا روانی می گردد و یا باعث شود آسیب جدی کودک را تهدید کند. سوءرفتار می­تواند در هر سنی از قبل از تولد تا نوجوانی ویا هر جنس، نژاد، یا ملیت را در بر گیرد سالانه حدود چهار میلیون سوء رفتار با کودکان گزارش می شود.مرکز ملی سوءرفتار با کودکان سن متوسط قربانیان را در حدود هفت سال بر آورد می کندکه ۵۳درصد آنها را دختران و۴۷درصد را پسران تشکیل می دهد. ۷۹ درصد قربانیان بوسیله والدین،۱۰ درصد توسط بستگان، ۵ درصد توسط افراد غریبه و۲درصد بوسیله ناپدری و نامادری مورد سوء رفتار قرار می گیرند. سوء رفتار با کودکان شامل آزار جسمی، آزار حنسی،آزار هیجانی،آزار تجاری،مسامحه و غفلت در مورد کودک می­باشد. سوء رفتار همان اندازه که در بیان ساده به نظر می­رسد، می­تواند در توضیح و بررسی پیچیده باشد.سوءرفتار از جنبه­های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است صرفنظر از موارد شدید وخشن که مصداق سوءرفتار با کودکان می­باشند، بسیاری از رفتارهایی که به منظور تربیت فرزندان انجام می­شود جزیی از از روش­های فرزند پروری محسوب می­شوند، نیز می توانند نوعی سوء رفتار نسبت به کودکان باشند. هر ساله هزینه­های زیادی در زمینه کودک آزاری به دولت­ها و ملت­ها تحمیل می­شود که این هزینه ها می­تواند ناشی از مراقبت از کودکان کم وزن، مرگ و میر کودکان، صدمات حمایتی،مسائل جنایی نوجوانان و بزرگسالان،ترک تحصیل،درمان بیماری های جسمی و معلولیت­های ناشی از بیماری های مقاربتی و ایدز باشند.

عوارض فردی شامل عوارض کوتاه مدت وگذرا مثل شکستگی، جراحت، خونریزی، ضربه به سر و حتی مرگ ناشی از این صدمات می­باشد. به علاوه این کودکان اختلالات دیر پای جسمی و بخصوص روانی مانند از دست دادن حس اعتماد به نفس، احساس بی­ارزشی، اختلالات رفتاری، اضطراب، وقوع بالای خودکشی، سوءمصرف مواد را در سال­های آینده نشان خواهند داد. عوارض بر جای مانده از صدمات بر سیستم عصبی حرکتی، نقص عضو های ناشی از سوختگی، دردهای مزمن، سر درد از عوارض کودک آزاری می­باشد. طبق آمارهای بدست آمده بررسی­های گسترده در مورد شیوع این پدیده در دسترس نمی باشد. تنها انجمن حمایت از کودکان در سال ۱۳۸۴ ارجاع بیش از ۱۰۰کودک آزاری را که برخی منجر به مرگ شده اند گزارش نموده اند. مطالعات متفاوت در جمعیت های دیگر این رقم را تا حدود ۲۰تال ۴۵ درصد بر حسب انواع مختلف گزارش کرده اند.

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

https://lszapi.com/: https://lszapi.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

چهار × 2 =

0