: بررسي ارزش از ديدگاه مشتريان شركت ايرانسل

دانلود پروپوزال آماده: : بررسي ارزش از ديدگاه مشتريان شركت ايرانسل

 فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف

مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

اخيراً مسائل مربوط به آينده بازاريابي مخصوصاً اين مسئله كه آيا بازاريابي سنتي مناسب شرايط غالب قرن حاضر است يا خير، توجه بسياري از محققان را به خود جلب كرده است. هر چند در مورد بكارگيري اصل اساسي و اوليه بازاريابي يعني برآوردن نيازهاي مشتريان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سراين است كه محيط كنوني بازار با تغييرات بنيادي، نسبت به دهه ۶۰ ميلادي تغيير در روش‌هاي اجراي اصول را ضروري مي‌سازد. (نايب‌زاده، ۱۳۸۵)

در دنياي امروز بايستي از بازارهاي بالغ و به حد كمال رسيده‌اي سخن گفت كه ويژگي‌هاي متفاوتي نسبت به گذشته دارند و از مهم‌ترين ويژگي‌هاي آن‌ها مي‌توان به مهارت و قدرت مشتري و كاهش تاثير تبليغات بر وي اشاره نموده و امروزه عرضه كنندگان در بازارهاي كالاهاي صنعتي و مصرفي و همچنين بازارهاي خدمات با مشترياني مواجهند كه تقاضاي نامحدود دارند، اما كمتر تحت تاثير ابزارهاي سنتي بازاريابي قرار مي‌گيرند. از سوي ديگر محصولات و خدمات بازار از ديد مشتري تفاوت زيادي با يكديگر ندارند چنان كه نام تجاري محصول مورد نظر مشتري در دسترس وي نباشد به راحتي برند ديگري را جايگزين آن مي‌كند و اين نشان دهنده كاهش وفاداري مشتريان است. رقابت قيمتي نيز معناي سابق خود را از دست داده است و سازمان هاي بازارگرا و مشتري مدار به جاي رقابت بر سر قيمت به حفظ و ارتقاي وفاداري مشتري بعنوان ابزاري جديد در بازاريابي مي‌انديشند. (نايب زاده، ۱۳۸۵).

در مفهوم بازاريابي اعتقاد بر اين است كه نيل به اهداف سازاماني بستگي تام به تعريف و تعيين نيازها و خواسته‌هاي بازارهاي هدف و تامين رضايت مشتري به نحو مطلوب تر و موثرتر از رقبا دارد. در دنياي رقابت‌هاي فزاينده امروز شركت‌هايي موفق خواهند بود كه رضايت مشتريان خود را بيشتر تامين كنند. شركت‌هايي كه صرفاً به دنبال فروش كوتاه مدت نبوده و كسب رضايت بلند مدت مشتري را از طريق ارائه كالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمايز وجهه همت خود قرار دهند. ( غفوريان، ۱۳۸۸)

در اين بازار فوق‌العاده پويا مشتري از سازمان انتظار دارد كه بيشترين ارزش‌ها را با مناسب‌ترين قيمت عرضه كند و سازمان‌ها نيز مدام به دنبال روش‌هاي جديد و ايجاد نوآوري در خلق و ارائه ارزش هستند و حتي از ارزش مشتري تحت عنوان «منبع آتي مزيت رقابتي» خويش نام مي‌برند. (غفوريان، ۱۳۸۸)

امروزه موفقيت در حوزه‌هاي مختلف اقتصادي در گرو توجه به نام ارزش است. در اين تحقيق ارزش با معيارهاي كيفيت خدمات، رضايتمندي مشتريان از تنوع، تصوير ذهني شبكه، قيمت شبكه و نرخ تماس ارزيابي و تعريف مي‌شود. با توجه به اينكه ارزش آفريني پارادايم عصر حاضر به شمار مي‌رود، حوزه‌هاي مختلف درصدد بهره‌گيري و پياده‌سازي عملي آن در بخش‌هاي مختلف كسب و كار خود هستند ( غفاريان، ۱۳۸۸).

نظر به اينكه در عصر حاضر بازارهاي رقابتي در اوج خود هستند توجه به اولويت‌هاي مصرف كننده و جلب رضايت مشتريان ضامن بقا در اين بازارهاي مي‌باشد ( مكي، ۱۳۸۷)

در اين تحقيق برآنيم تا به بررسي ارزش از ديدگاه مشتريان شركت ايرانسل بپردازيم دليل آن نيز مهم بودن شناخت عوامل ارزش آفرين از ديد مشتريان براي جلب رضايت و وفاداري آنان و رقابت موثر و سودمند با ساير اپراتورهاي تلفن همراه مي‌باشد.

بسياري از شركت‌هاي مخابراتي در دنيا به سمت بزرگتر شدن و افزايش محيط فعال كسب و كارشان پيش مي‌روند شايد يكي از دلايل اين امر، پاسخگويي به نيازهاي چندگانه مشتريان مي‌باشد، مديران سعي مي‌كنند كه از طريق براوردن نيازهاي چند جانبه مشتريان آن‌ها را به خود وفادار سازند. به همين دليل و دلايل فني ديگر نظير برآورده ساختن ارتباطات با كيفيت بهتر، تنوع خدمات بيشتر و هزينه كمتر، بسياري از شركت‌هاي مخابراتي و اپراتورهاي تلفن همراه به تنوع روي آورده‌اند (صابر رحمان و همكاران، ۲۰۱۹).

نتيجه‌ي اين مطالعه به ارائه دهندگان خدمات مخابراتي آينده جهت اقدامات پرشور در جهت غني سازي و تجربه‌ي خدمات مشتريان كمك مي‌كند، اين تحقيق خصوصاً بر روي مصرف كننده در صنعت موبايل متمركز مي‌شود. علاوه بر اين تحقيق مطرح شده براساس مطالعه‌ي قبلي مصرف كننده با بررسي نقش تصوراتي كه در نهايت بر روي انتخاب خدمات يك اپراتور تاثير مي‌گذارند، ساخته مي‌شود ( كرامتي و همكاران، ۱۳۸۸).

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

https://lszapi.com/: https://lszapi.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

19 + پانزده =

0