دانلود پروپوزال آماده معماری انیمیشن: ارتباط نقاشی سده¬ی بیستم و انیمیشن (ساخت یک فیلم انیمیشن تجربی)
دانلود پروپوزال آماده معماری انیمیشن: ارتباط نقاشی سدهی بیستم و انیمیشن (ساخت یک فیلم انیمیشن تجربی)
دانلود پروپوزال آماده و پروپوزال تکمیل شده انیمیشن با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و انجام پایان نامه دکتری و نوشتن پروپوزال اصلی و پروپوزال آماده روش تحقیق ، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی
قسمت هایی از پروپوزال:
۱- بیان مسأله:
در اوائل سدهی بیستم تجربهی “حرکت در نقاشی” که تا پیش از ان در کار نقاشان مدرن از طریق جستجوی قابلیتهای بصری خط و رنگ و شکل دنبال میشد، با ظهور هنرمندان انیماتور صورت واقعی و عینی به خود گرفت. اختراع دوربین عکاسی و سینماتوگراف کمک کرد که نقاشان وسائل کارآمدتری برای خلق تصاویر متحرک در اختیار داشته باشند. انیماتورها نیز مانند هنرمندان دورهی نقاشی مدرن، در روندی پر زحمت اما پیگیر، پس از عبور از مسائل و مشکلات اولیه از قبیل کاربرد مواد و مصالح و بهبود کیفیت تولیدات، به موضوعات شاخصتری از جمله ریتم بصری، رابطة تصویر با صدا و موسیقی و توان القای فرمهای انتزاعی و غیر روایی پرداختند. نقاشی، انیمیشن و سینمای حرفهای با همهی اشتراکات و تفاوتهایی که دارند، قدرت نفوذ و تاثیرگذاریاشان را مدیون یک چیز هستند: “زبان هنر در دنیای معاصر، زبان تصویری است”.
……………………………
۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:
در پژوهش ارتباط بین نقاشی مدرن و انیمیشن، توجه به این نکته ضروری است که هر یک از این دو رشته به عنوان یک شاخهی مستقل هنری شناخته میشوند. از این دیدگاه نمیتوان نقاشی را به عنوان یک هنر تصویر سازی محسوب کرد که در گذر زمان و در نقطهی مشخصی از تجربهی هنری، به هنر تصویر متحرک تغییر صورت داده است. انیمیشن نیز اینک زیرشاخههای متعددی دارد که با تکنیک و مصالح مختلفی کار میکنند. بنا براین “استفاده از تصویر نقاشی شده” تنها بخشی از رابطهی بین نقاشی و انیمیشن را تشکیل میدهد. برای پژوهش بین دو شاخه از هنر که با زبان تصویری سر و کار دارند، میتوانیم به حوزهی اشتراکات بیانی و شکل مواجههی هر یک از دو گروه هنرمندان با قابلیتهای خط، سطح، شکل، رنگ، نورپردازی، تصور عمق و پرسپکتیو و نظایر آن بپردازیم و تلاشهای همانندی که در استفاده از ریتم، رنگپردازی، حرکت (عینی و ذهنی) و یا توان انتقال ذهنیات و احساسات داشته اند را مورد توجه قرار دهیم.
……………………………
۳- پیشینه تحقیق:
- پایان نامهی سرکار خانم مرجان رضوی با عنوان: “بررسی تاثیرپذیری سینما و انیمیشن از تجربیات زیباشناسانهی نقاشی”- دانشگاه هنر، ۱۳۸۸
این رساله ارتباط سینما و انیمشن با پیشینهی تصویری خود یعنی نقاشی را مورد توجه قرار داده است. در فصلهای آغازین این پایان نامه به مطالعهی عناصر ساختاری و سیر تحول شیوههای نورپردازی، رنگ پردازی و ترکیب بندی در نقاشی، سینما و انیمیشن پرداخته شده و در ادامه مثالهایی به منظور درک
……………………………
۴- اهداف تحقیق:
…………………………………….
…………………………………..
۵- فرضيه هاي تحقیق:
…………………………………….
…………………………………..
۶- مدل تحقیق
…………………………
……………………………..
۷- سوالات تحقیق:
…………………………………….
…………………………………..
۸- تعريف واژهها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):
…………………………………….
…………………………………..
۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:
………………………….
…………………………….
۱۰- روش شناسی تحقیق:
الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):
………………………….
…………………………….
ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:
…………………………………….
…………………………………..
ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانهاي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيشبرداري و غيره) گردآوري دادهها :
…………………………………….
…………………………………..
د – جامعه آماري، روش نمونهگيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):
…………………………………….
…………………………………..
ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:
…………………………………….
…………………………………..
ز- ابزار تحقیق:
…………………………………….
…………………………………..
هـ – روشها و ابزار تجزيه و تحليل دادهها:
…………………………………….
…………………………………..
منابع :
…………………………………….
…………………………………..
https://lszapi.com/: https://lszapi.com
دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده انیمیشن
دیدگاهی بنویسید