تشخیص هرزنامه وب به کمک تکنیک های داده کاوی

دانلود پروپوزال آماده: تشخیص هرزنامه وب به کمک تکنیک های داده کاوی

دانلود پروپوزال آماده و پروپوزال تکمیل شده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و انجام پایان نامه دکتری و نوشتن پروپوزال اصلی و پروپوزال آماده روش تحقیق ، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

داده‌كاوي كه با عنوان كشف دانش از پايگاه‌هاي داده هم شناخته مي‌شود، فرايندي براي استخراج الگوهاي مفيد از پايگاه‌هاي داده مي‌باشد [۱]. داده‌کاوي مي تواند الگوهاي مفيد مورد نظر کاربران خود را از انواع مختلفي از پايگاه‌هاي داده استخراج کند. بيشتر محققان داده‌كاوي را مترادف با كشف دانش در پايگاه‌هاي داده مي‌دانند. كشف دانش شامل مراحل زير است كه به صورت پي در پي انجام مي شوند:

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

هرزنامه ها به عنوان ابزاری برای انتشار محتوای مربوط به بزرگسالان و بدافزار ها و حملات مطرح می شوند. به عنوان مثال، رتبه بندی ۱۰۰ میلیون صفحه براساس الگوریتم های رتبه بندی صفحه نشان داد که ۱۱ نتیجه از ۲۰ نتیجه، سایت های پرونوگرافی بوده اند که با دستکاری محتوا و پیوند ها به این نتیجه رسیده اند ]۵,۴٫[ در گذشته این امر باعث می شد مقدار قابل توجهی منابع محاسباتی و ذخیره سازی از شرکتهای موتورهای جستجو، به هدر رود. در سال ۲۰۱۷ ضرر و زیان ناشی از هرزنامه ها ۵۰ میلیارد دلار تخمین زده شد. در سال ۲۰۱۸ نیز ۱۳۰ میلیارد دلارتخمین زده شد ]۶[. از جمله چالش های جدید، رشد سریع وب و ناهمگونی آن و ساده سازی ابزارهای ایجاد محتوا (به عنوان مثال ویکی وب سایت، سکوهای بلاگ نویسی و …) و کاهش هزینه نگهداری وب سایت (نظیر ثبت دامنه، میزبانی وب و…) می باشد که باعث تحول هرزنامه ها و ظهور سویه های جدید هرزنامه وب که نمی تواند با روش های موفق قبلی شناسایی شود، شده است.

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

کار اصلی روی الگوریتم های ضد هرزنامه مبتنی بر محتوا توسط فترلی و همکاران انجام شده است. آنها پیشنهاد می کنند که صفحات وب توسط آنالیز آماری تشخیص داده شوند. محققان دریافته اند URL های صفحات هرزنامه تعداد نقطه، خط تیره، ارقام و طول استثنایی دارند. آنها گزارش داده اند که ۸۰ مورد از ۱۰۰ مورد طولانی ترین نام های میزبان به وب سایت های بزرگسالان ارجاع شده است. آنها هم چنین نشان داده اند که صفحات خودشان ماهیت تکثیر دارند. بیشتر صفحات هرزنامه که روی همان میزبان قرار دارند، مغایرت خیلی کمی در تعداد کلمات دارند. یکی از مشاهدات جالب این است که صفحات هرزنامه محتوایشان به سرعت در حال تغییر است. به طور خاص آنها تغییرات هفته به هفته روی تمام صفحات وب روی یک میزبان را مورد مطالعه قرار داده اند و متوجه شده اند که میزبان های هرزنامه تا ۹۷ درصد با این ویژگی قابل کشف هستند  ]۴۷[.

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۷- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۸- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۹- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

https://lszapi.com/: https://lszapi.com

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

نوزده + 16 =

0