بررسی تاثیر وسایل کمک آموزشی بر میزان یادگیری هنرجویان(مطالعه موردی در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش (

دانلود پروپوزال آماده: بررسی تاثیر وسایل کمک آموزشی بر میزان یادگیری هنرجویان(مطالعه موردی در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش (

دانلود پروپوزال آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال اصلی و پروپوزال روش تحقیق و آماده کردن پایان نامه، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

درعصری که دوران انفجاردانش واطلاعات لقب گرفته است و توسعه علم ودانش وتکنولوژی رشد شتابانی یافته است، آموزش و پرورش این عصرنمی تواند نسبت به این تحولات بی تفاوت مانده و رویکرد مناسبی نداشته باشد. برنامه ريزي در زمينه آموزش و پرورش از نظر زماني به روز، ماه و سال محدود نمي شود، بلكه علاوه  بر چاره انديشی براي مسائل روز هميشه بايد آينده را مورد توجه قرار داد و از آنجا كه تحولات جنبه های مختلف زندگي جوامع بشري با سرعتی شگفت انگيز در حال توسعه و تغييرند و اين تحولات دانشهای  جديدي را مطرح مي سازد كه نيازهای جديدی را نيز براي انسانها در بر مي گيرد، بنابراين آموزش بايد  با سرعت و كيفيت بيشتر انجام شود.  به همين دليل بسياری از روانشناسان برای ايجاد پيشرفت علوم و فنون دانش های جديد تكنولوژی آموزشی و استفاده از وسايل و مواد كمك آموزشي را توصيه مي كنند. زیرا تكنولوژی آموزشي در مباحث تربيتی به بهره گيری از سرعت، دقّت و سهولت در امر آموزش و يادگيری منجر مي گردد (ستاری و جعفرنژاد، ۱۳۸۹).

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

همزمان با پیشرفت علم تكنولوژی آموزشی و گسترش راهبردهای یاد دهی – یادگیری استفاده از وسایل كمك آموزشی جایگاه وسیعی در فرآیند آموزش پیدا كرده است یكی ازسوالات اساسی در ارتباط با وسایل كمك آموزشی چگونگی تاثیر آنها در ارتقا كیفیت آموزش است و فرایند یادگیری می باشد. پیشرفت سریع و روزافزون علم و تکنولوژی باعث تغییر در نظام های آموزشی دنیا شده است. امروزه استفاده از نرم افزارهای آموزشی جهت یاددهی در مقاطع مختلف تحصیلی به عنوان یکی از ملزومات فرایندآموزشی می باشد.

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

صالحی و همکاران (۱۳۹۲) تأثير استفاده از وسايل كمك آموزشي و تكنولوژي آموزش بر يادگيري و كيفيت تدريس را مورد بررسی قرار دادند. این مطالعه از نوع توصيفي، پيمايشي بود كه در راستاي آن، اطلاعات مربوطه از تعداد ۲۰۳ نفر دانشجويان رشته حسابداري و رشته هاي مرتبط با آن در مقاطع كارداني، كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري به وسيله پرسشنامه جمع آوري شد. نتايج اين تحقيق نشان داد كه روش تدريس مورد استفاده استادان، موجب علاقه مندي دانشجويان به يادگيري و انجام تكاليف مي گردد. هم چنين استادان با استفاده از وسايل كمك آموزشي، محتوا و اهداف تدريس را بهتر براي دانشجويان مشخص مي كنند. ساير نتايج نشان داد كه روش تدريس مورد استفاده استادان در راستاي يادگيري و انجام تكاليف، باعث علاقه مندي يكسان در گروه هاي مختلف جنسيت دانشجويان مي شود.

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۷- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۸- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۹- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

https://lszapi.com/: https://lszapi.com

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

17 + 8 =

0