پرسشنامه بررسی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش در سازمان های تحقیقاتی (رمضانی ۱۳۹۰ )

پرسشنامه بررسی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش در سازمان های تحقیقاتی (رمضانی ۱۳۹۰)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

قدم اول: ابتدا با استفاده از مطالعات كتابخانه اي و مراجعه به مراكز تحقيقاتي و نظر خواهي از نخبگان به صورت حضوري در طي چند جلسه، مطالعه گزارشها وآئين نامه هاي مرتبط و مقاله هاي موجود اطلاعات اوليه جمع آوري شده و شاخص های اوليه بدست آمد.

قدم دوم : در اين مرحله شاخص های اوليه در قالب پرسشنامه(پرسشنامه شماره يك) در اختيار خبرگان گروه اول قرار داده شد تا در مورد مناسب بودن يا نبودن شاخص ها اعلام نظر نمايند. در ضمن پرسشنامه طوري طراحي شد كه چنانچه خبرگان شاخص يا شاخص هايي براي پيشنهاد دارند اضافه نمايند. در اين تحقيق ۱۰ عدد پرسشنامه تهيه گرديد و در اختيار خبرگان گروه اول قرارگرفت- خبرگان گروه اول شامل بعضي از مدیران تحقیقات و چند نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها بودند.

قدم سوم : بعد از تحليل  پاسخ هاي پرسشنامه مرحله قبل و در نهايت شاخص های نهايي مشخص گرديد. سپس شاخص های بدست آمده را در قالب پرسشنامه ديگر (پرسشنامه شماره ۲)با۳۴ گویه در آورده شد و در اختيار خبرگان گروه دوم قرار گرفت تا با توجه به ارزشهاي داده شده ارزش دهي كنند. بعد از جمع آوري پرسشنامه ها اطلاعات بدست آمده  وارد نرم افزار SPSS 16 گردید، سپس پايايي معيارها با استفاده از دو روش آلفاي كرونباخ  و روش دو نیمه کردن بدست آمد. با استفاده از تحلیل عاملی، شاخص هاي مناسب مشخص و در نهایت با استفاده از آزمون فریدمن شاخص های بدست آمده رتبه بندی گردد.

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

16 − 11 =

0