پاورپوینت آماده , دستور send در شبکه و ودستورات مشابه در ویندوز

پاورپوینت آماده , دستور send در شبکه و ودستورات مشابه در ویندوز

(۱۱ اسلاید)

دستورSend

این دستور جهت ارسال اطلاعت بین دو کامپیوتر در شبکه و یا بین دو مکان حافظه در ویندوز XP بکار برده می شود .

این دستور برای انتقال اطلاعات در ویندوز XP از یک سری مکانیزم های مربوط به کرنل ویندوز استفاده می نماید که توسط دستور Move ‌ یا Cut  و Paste  این عملیات انجام می پذیرد .اما در شبکه مکانیزم های خاصی را باید طی نماید تا بتواند داده ها را به مقصد برساند ، این مکانیزم ها تحت عنوان پروتکل های TCP/IP  مورد بررسی هستند به ذیلاً به جزئیات آن می پردازیم :

مفاهيم اوليه پروتکل TCP/IP

TCP/IP ، يکي از مهمترين پروتکل هاي استفاده شده در شبکه هاي کامپيوتري است . اينترنت بعنوان بزرگترين شبکه موجود ، از پروتکل فوق بمنظور ارتباط دستگاه هاي متفاوت استفاده مي نمايد. پروتکل ، مجموعه قوانين لازم بمنظور قانونمند نمودن نحوه ارتباطات در شبکه هاي کامپيوتري است .در مجموعه مقالاتي که ارائه خواهد شد به بررسي اين پروتکل خواهيم پرداخت . در اين بخش مواردي همچون : فرآيند انتقال اطلاعات ، معرفي و تشريح لايه هاي پروتکل TCP/IP و نحوه استفاده از سوکت براي ايجاد تمايز در ارتباطات ، تشريح مي گردد.
مقدمه

امروزه اکثر شبکه هاي کامپيوتري بزرگ و اغلب سيستم هاي عامل موجود از پروتکل TCP/IP ، استفاده و حمايت مي نمايند. TCP/IP ، امکانات لازم بمنظور ارتباط سيستم هاي غيرمشابه را فراهم مي آورد. از ويژگي هاي مهم پروتکل فوق ، مي توان به مواردي همچون : قابليت اجراء بر روي محيط هاي متفاوت ، ………………

…………………………………………………………………

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

دیدگاهی بنویسید

17 + 10 =

0