دانلود پروپوزال تکمیل شده و پر شده تربیت بدنی و علوم ورزشی حرکات اصلاحی و فیزیولوژی ورزشی: آثار برنامه تمرینی الاستیک مقاومتی بر برخی عوامل تن‌سنجی و فیزیولوژیکی تکواندوکاران نوجوان

دانلود پروپوزال تکمیل شده و پر شده تربیت بدنی و علوم ورزشی حرکات اصلاحی و فیزیولوژی ورزشی: آثار برنامه تمرینی الاستیک  مقاومتی بر برخی عوامل تن‌سنجی و فیزیولوژیکی تکواندوکاران نوجوان

نمونه پروپوزال های آماده همه رشته های دانشگاهی و دانلود فرم تکمیل شده و پر شده طرح پیشنهادیه پروپوزال ارشد و دکتری، نوشته شده با اصول روش تحقیق مناسب برای پایان نامه.

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

کسب آمادگی مطلوب از عوامل اساسی موفقیت ورزشکاران در رقابت‌های ورزشی می‌باشد. از جمله عوامل مؤثر در آمادگی جسمانی می‌توان به قدرت و توان انفجاری اشاره نمود. در سالیان اخیر برای بهبود قابلیت توان روش‌های مختلفی توسط محققین و مربیان مورد استفاده قرار گرفته است. با توجه به مطالعات قبلی استفاده از تمرینات با وزنه و پلایومتریک از اهمیت قابل توجهی برخوردار شده است(۲۸). کسب موفقیت در بسیاری از ورزش‌ها به توان انفجاری و قدرت عضلانی ورزشکاران بستگی دارد. در پرش‌ها، پرتاب‌ها، دو و میدانی و دیگر فعالیت‌ها ورزشکاران باید قادر باشند که از قدرت و سرعت به صورت مؤثری استفاده کنند؛ چرا که افزایش توان احتمالاً عملکرد ورزشی آنان را بهبود می‌بخشد(۴۰). توان انفجاری پا به صورت کلی و اجرای پرش عمودی به صورت ویژه به عنوان عناصر مهمی در اجرای ورزشکاران و همچنین در انجام فعالیت‌های روزانه آنان محسوب می‌شوند(۸۰). از طرفی، در بسیاری از ورزش‌ها؛ بویژه ورزش‌های تیمی و راکتی، توانایی تغییر سریع جهت و پاسخ به محرک‌های مختلف یکی از عوامل موفقیت در اجرای ورزشکاران است(۷۱، ۸۴).

ورزشکاران معمولاً از باندهای الاستیک به عنوان یک روش تمرین برای افزایش عملکرد قدرت استفاده می‌کنند(۹۱). باندهاي الاستيكي نسبتاً ارزان و ارائه عملي تمرينات آن حتی مي‌تواند در برنامه‌هاي طراحي شده براي افراد مسن با محدوديت حركتي در نظر گرفته شود. اين روش‌هاي تمريني در افزايش توان مؤثر است، اما اصل اضافه بار با محدوديت همراه است(۹۲). از آنجایی که الگوهای متغیری از باندهای الاستیک(کشش بیشتر، مقاومت بیشتر) وجود دارد، لازم است، برای تعیین میزان و چگونگی استفاده دقیق از باند الاستیک و شدت تمرینات تحقیق و بررسی صورت گیرد(۸۷).

اصولاً ويژگي ذاتي اين نوع تمرينات، تلفيق قدرت و سرعت براي توليد توان است. اين تمرينات با درگير كردن تعداد بيشتري از تارهاي عضلاني در اثر فعال شدن دوك‌هاي عضلاني و بهره‌مندي از ويژگي الاستيك يا كشساني عضلات، سازگاري‌هاي عملكردي مختلفي در عضلات به وجود مي‌آورند كه نتيجه‌ی آن عملكرد بهتر و هماهنگ‌تر عضلات(هماهنگي در به كارگيري عضلات) و ايجاد قدرت انفجاري بيشتر در عمل است. اين سازگاري، بويژه در رشته‌هايي كه نيازمند پرش‌هاي پياپي به مدت طولاني‌اند، اهميت بيشتري دارد(۲۲).

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

https://lszapi.com/: https://lszapi.com

پروژه آماده مدیریت، حسابداری، پروپوزال آماده تقریبا رایگان ارشد و دکتری روانشناسی، پرسشنامه و ترجمه آماده کشاورزی، علوم سیاسی، معماری، عمران و همه رشته های دانشگاهی، پروپوزال پر شده مدیریت آموزشی، تکنولوژی آموزشی، تربیت بدنی

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

ده + 4 =

0