تحقیق در مورد استراتژی شرکت های چندملیتی(MNEs): شیوه های کلیدی و مسیرهای جدید

Nimble knowledge transfer in high velocity/turbulent environments (2019)

تحقیق در مورد استراتژی شرکت های چندملیتی(MNEs): شیوه های کلیدی و مسیرهای جدید

توضیحات: ۱۵ صفحه انگلیسی، ۱۲ صفحه فارسی (word)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

چکیده فارسی

هدف- هدفاین مقاله شفاف سازی ارتباط میان دانش صریح و ضمنی در محیط های سازمانی خاص است. این مقاله به دنبال بیان فرایندها و استراتژی هایی است که اخیرا به عنوان بهترین اقدامات در اقدامات نظامی استفاده شده است تا بررسی شود که از این اقدامات چه چیزی فراگرفته شده است و چگونه میتوان از دارایی های دانش در سازمان های بزرگ در محیط های پرتلاطم / با سرعت بالا استفاده کرد.

طراحی/متدولوژی/ رویکرد: محیط های پرتلاطم / باسرعت بالا (HVTE)تعریف می شوند. این مقاله از مثال هایی از بخش دولتی و خصوصی استفاده کرده و مدلی برای مدیریت دانش در محیط های HVTE ارائه می دهد که چندین فرضیه برای توضیحات آتی دارد.

یافته ها : این مقاله دیدگاه هایی ارائه می دهد تا نشان دهد چگونه و چرا دانش ضمنی برای تصمیم گیری و تعیین جایگاه استراتژیک در HVTE مهم است. پیچیدگی مدیریت دانش در اینجا بسیار چشمگیر است.

کاربردهای نسبی:آنچه محققان در خصوص اقدامات نظامی[۱] می دانند، می تواند درسی برای کسب و کار ها باشد تا چابکی شان را در HVTE را افزایش دهند. کسب وکارها میتوانند از این دانش استفاده کنند تا انواع محیط هایی که در آن فعالیت می کنند را در نظر گرفته و روش های انتقال دانش بدانها و بهترین روشهای بقا در محیط های رقابتی را شناسایی کنند.

اصالت/ ارزش: این مقاله تاکید می کند که آنچه محققان باور دارند تا کنون در تحقیقات مدیریت دانش بدان پرداخته نشده است.- چگونه و چه زمانی دانش ضمنی برای موفقیت سازمان ها به نسبت دانش صریح حیاتی می شود. این تحلیل همچنین چهارچوب محیطی را ارائه می دهد که تمایزی میان دانش صریح و ضمنی ایجاد می کند.

کلید واژه ها: دانش، مدیریت دانش، انتقال دانش، فرایندهای سازمانی، استراتژِ، محیط، تحلیل کسب وکار

دانلود متن کامل فارسی (قیمت ۶۰۰۰ تومان)

 

[۱]Military

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

چهار + هفده =

0