بررسی تاثیر عوامل مختلف بر صادرات دستگاههای کارت خوان الکترونیکی ( بلیط الکترونیک )به حوزه خلیج فارس ( شرکت فناسا)

دانلود پروپوزال آماده: بررسی تاثیر عوامل مختلف بر صادرات دستگاههای کارت خوان الکترونیکی ( بلیط الکترونیک )به حوزه خلیج فارس ( شرکت فناسا)

دانلود پروپوزال آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال اصلی و پروپوزال روش تحقیق و آماده کردن پایان نامه، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

صادرات امروزه به عنوان يك عامل رشد و توسعه شركتها به شمار مي رود به همين خاطر آنها به دنبال شناسايي فاكتورهاي تاثيرگذار در جهت بهبود عملكرد صادراتي شركت خود هستند. در دنیای امروز که فضای تجاری بیشتر از گذشته رقابتی و غیر قابل پیش بینی شده، شرکتها برای ماندگاری و حصول به اهداف تجاری ناچار به استفاده از رویکردهای متعالی و توسعۀ شایستگی ها و قابلیتهای خود در مواجهه با عدم اطمینان هستند. از آنجایی که تجارت بین الملل به سرعت در حال توسعه است، صادرات برای رشد و ادامه حیات سازمان‌ها ضروری است(Leonidou et al., 2016, 42 ) و دلیل اهمیت آن این است که صادرات، روشی  برای ورود به بازارهای خارجی، افزایش فروش و سودآوری است(Morgan et al., 2017, 78).

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

…………….

از طرفی دیگر امروزه شدت رقابت و پیچیدگی بازارها، بسیاری از سازمان ها را ناگزیر از پذیرش جهان بینی جدیدی از مفهوم بازاریابی نموده است و به جای استراتژی‌های تهاجمی‌ بازاریابی، آنها را بسوی استراتژی‌های دفاعی بازاریابی سوق می‌دهد. در واقع بازاریابی درست برای محصولات مختلف و بخصوص محصولات الکترونیکی یک نوع هنر کسب و کار در شرایط رقابتی امروز می باشد.  به واقع، مشتریان منبع سودآوری شرکت‌ها در زمان حال و آینده می باشند و چون رقابت بر سر دستیابی به مشتریان خوب به عنوان منابع اصلی سودآوری سازمان ها، بسیار زیاد می باشد، همیشه این امکان وجود دارد که مشتریان سودمند یک شرکت، توسط رقیبان جذب شرکتهای دیگر شوند. لذا در دوره کنونی شرکت‌های باید بیش از پیش به حفظ و نگهداری مشتریان فعلی و ایجاد رابطه بلند مدت و سودآور با آن‌ها تأکید نمایند (Sharif, 2014, 22).

…………………….

۳- پیشینه تحقیق:

لاهات و شوهام (۲۰۱۴) الگوبرداری بهینه در زمینة قابلیت‌های  بازاریابی و عملیاتی جهت کسب عملکرد صادراتی شرکت‌های بین‌المللی را مورد مطالعه قرار دادند. نتایج آنها نشان داد که الگوبرداری بهینه از رقبا در زمینة قابلیت‌های  بازاریابی و عملیاتی می‌تواند به کسب موفقیت در بازارهای بین‌المللی کمک کند.  همچنین یافته های تحقیق مشخص کرد که قابلیت های بازاریابی و عملیاتی شرکت ها در افزایش فروش شرکت و سود آنها نقش مهمی دارد.

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۷- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۸- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۹- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

https://lszapi.com/: https://lszapi.com

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

پنج × دو =

0