بررسی استفاده از شکل های مختلف تبلیغات بر موفقیت شرکت ها در افزایش سهم بازار (مطالعه موردی: شرکت های سازنده خانه ها و ادارات هوشمند تهران)

عنوان پروپوزال: بررسی استفاده از شکل های مختلف تبلیغات بر موفقیت شرکت ها در افزایش سهم بازار (مطالعه موردی: شرکت های سازنده خانه ها و ادارات هوشمند تهران)

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

اهمیت تبلیغات در عصر مدرن با توجه به رشد تولید و در نتیجه رقابت در بازار افزایش یافته است. در دنیای پیشرفته امروز، سرعت و رقابت دو اصل مهم در فعالیت های تجاری و اقتصادی محسوب می شوند. یکی از گزینه هایی که می تواند کمک شایانی را در این زمینه فراهم آورد، استفاده از تبلیغات مختلف است. دنياي صنعتي امروز را بدون «تبليغات» نمي توان تصور كرد، چرا كه اگر فرهنگ مصرف گرايي بر زندگي عامه ي مردم يك جامعه حاكم نشود، در آن صورت توليدات روز افزون دانش و تكنولوژي بشر بي آن كه بازاري براي مصرف داشته باشد، روي هم انباشته شده و چرخ هاي نظام سرمايه داري از حركت باز مي ايستد. از همين روست كه به موازات صنعتي شدن جوامع، صنعتي ديگر شكل گرفت؛ صنعتي با ماهيت فرهنگي و كاركردي اقتصادي. تبلیغات تجاری یکی از عوامل اساسی ارتباط است که به وسیله تجار و صاحبان صنایع برای ترغیب مردم در خرج کردن پول به خاطر کالا یا خدمت به کار می‏رود (اسفرجانی، ۱۳۸۲).

……

مرور منابع:

جانسون[۱] (۲۰۱۶) عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات تجاری را مورد بررسی قرار داد. نتایج وی نشان داد که عوامل بصری همچون انتخاب رنگ ها، نوع کاراکترهای انتخابی، استفاده از هیجانات و عوامل احساسی و بهره گیری از خلاقیت و پاسخگویی به نیازهای واقعی مخاطب می تواند در اثربخشی تبلیغات موثر باشد.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه اصلی:

۱- شکل های مختلف تبلیغات بر موفقیت شرکت ها در افزایش سهم بازار در شرکت های سازنده خانه ها و ادارات هوشمند تهران تأثیرگذار است.

فرضیه های فرعی:

۲- تبلیغات دهان به دهان بر موفقیت شرکت ها در افزایش سهم بازار در شرکت های سازنده خانه ها و ادارات هوشمند تهران تأثیرگذار است.

۳- تبلیغات رسانه ای بر موفقیت شرکت ها در افزایش سهم بازار در شرکت های سازنده خانه ها و ادارات هوشمند تهران تأثیرگذار است.

۴- تبلیغات خیابانی بر موفقیت شرکت ها در افزایش سهم بازار در شرکت های سازنده خانه ها و ادارات هوشمند تهران تأثیرگذار است.

۵- تبلیغات اینترنتی بر موفقیت شرکت ها در افزایش سهم بازار در شرکت های سازنده خانه ها و ادارات هوشمند تهران تأثیرگذار است.

………….

 

 

[۱] – Johnson

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0