ارزيابي سرمايه گذاري بخشي در برنامه سوم توسعه اقتصادي ،اجتماعي وفرهنگي

دانلود پروپوزال آماده اقتصاد: ارزيابي سرمايه گذاري بخشي در برنامه سوم توسعه اقتصادي ،اجتماعي وفرهنگي

دانلود پروپوزال آماده اقتصاد و پروپوزال تکمیل شده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی و انجام پایان نامه دکتری مدیریت منابع انسانی و نوشتن پروپوزال اصلی و پروپوزال آماده  مدیریت مالی و مدیریت بازرگانی روش تحقیق ، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

 

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

پیش بینی میزان سرمایه گذاری مورد نیاز برای دستیابی به اهداف هر برنامه (مثلا رشد اقتصادی ۶% که در برنامه سوم توسعه هدف گذاری شده) یکی از مهمترین مسائل هر برنامه توسعه است. میزان سرمایه گذاری تحقق یافته در هر برنامه ارتباط تنگاتنگی با رشد اقتصادی در همان برنامه دارد. تجربه برنامه ریزی نشان داده است که در اغلب موارد عدم تحقق رشد اقتصادی ناشی از فقدان سرمایه گذاریهای لازم در اقتصاد بوده است.

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

رشد و توسعه اقتصادی یکی از اهدافی است که توسط اکثر کشورها، از جمله ایران به شدت دنبال می شود. در اغلب کشورهای جهان به ویژه در کشورهای در حال توسعه برای دستیابی سریعتر به رشد اقتصادی مطلوب از ابزار مهم برنامه ریزی استفاده می شود و مجموعه تغییرات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در چارچوب یک برنامه منسجم با اهداف معین در نظر گرفته می شود. فکر برنامه ریزی اقتصادی از طریق دخالت دولت در ایران را می توان تا میانه سده نوزدهم پی گرفت، ولی الهام گرفتن، نفوذ و الگوی برنامه ریزی[۱] در ایران از سال ۱۳۱۳ شروع شد و به دنبال آن تلاشهای برنامه ریزی از سال ۱۳۱۶ آغاز گردید. پس از یک وقفه ۱۲ ساله، از بهمن ۱۳۲۸ برنامه ریزی واقعی آغاز گردید. طی دوره ۱۳۲۸-۱۳۵۷ (دوره پیش از انقلاب اسلامی) پنج برنامه متوالی تصویب و اجرا گردید و برنامه ششم تهیه گردید، ولی تصویب نشد. برنامه ریزی اقتصادی در ایران هنوز هم در سطح کلان به اجرا در می آید.

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

مطالعه دیگری در هند انجام شد: ماتریس ضرایب سرمایه مبتنی برداده های آماری شرکت ها برای سال ۱۹۶۰ اقتصاد هندوستان توسط راگونات.ک.کوتی محاسبه گردید این ماتریس در برگیرنده ۶۶ بخش تقاضا کننده سرمایه( بخشهای صنایع کارخانه ای با مقیاس بزرگ) می باشد و با جدول جاری ۶۵ بخشی داده- ستانده تعدیل شده کمسیون برنامه ریزی انطباق داده شده است. بخش های تولیدکننده سرمایه عبارتند از:(۱)ساختمانهای صنعتی،(۲) ساختمانهای غیر صنعتی،(۳)کارخانه، ماشین آلات و تجهیزات،(۴)وسایل حمل و نقل، (۵) مبلمان، سرقفلی، اثاثیه ثابت و تجهیزات اداری،(۶)کتابخانه.

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۷- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۸- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۹- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

https://lszapi.com/: https://lszapi.com

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری، انجام پایان نامه دکتری، انجام رساله دکتری، نوشتن پروپوزال، انتخاب موضوع پایان نامه، پایان نامه مدیریت، انجام پایان نامه دکتری مدیریت، انجام رساله روانشناسی، انجام پروپوزال دکتری مدیریت، پروپوزال آماده حسابداری، پروپوزال آماده مدیریت مالی، پروپوزال آماده اقتصاد

 

[۱]. Inspiration, Penetration and Pattern of Planning

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

سیزده + 1 =

0