اثر پریمالاک و فرمکتو بر عملکرد جوجه گوشتی

عنوان پروپوزال: اثر پریمالاک و فرمکتو بر عملکرد جوجه گوشتی

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

به منظور اطمینان از مصرف، هضم، عدم تخریب، جذب و انتقال مواد غذایی به سلول­های بدن، تحریک رشد، تقویت سیستم ایمنی، رفع کمبودهای غذایی و پیشگیری و درمان بیماری­ها برخی افزودنی­های غذایی غیرمغذی نیز به جیره طیور اضافه می­شوند. استفاده از  محرک­های رشد از سال­ها پیش در صنعت پرورش و تولید فرآورده­های دام و طیور در سرتاسر جهان تا حدود زیادی توانسته است موارد ذکر شده را بهبود بخشد. دستگاه گوارش حیوانات مهره دار حاوی گروهی از میکروفلورا شامل باکتری ها و به ویژه باکتری های گرم مثبت است. جمعیت باکتری ها بر فرآیندهای ایمنی زایی، فیزیولوژیکی، تغذیه ای و حفاظتی در دستگاه گوارش ودر مجموع بر سلامت، عملکرد و رشد حیوانات تک معده ای اثر می گذارد (گاسکینگ[۱] ۲۰۱۶).

…………

مرور منابع:

شیاوانی[۲] و همکاران (۲۰۱۷) در آزمایشاتی، عملکرد بیولوژیکی مرغ­ها و جوجه­های تغذیه شده با پروبیوتیک­های جدید شامل لاکتوباسیلی، لاکتوکوکسی و مخمر، را مورد بررسی قرار دادند. آن ها گزارش کردند که این پروبیوتیک­ها به­طور معنی­داری رشد روزانه و درصد تخم­گذاری را افزایش داد.

ژانک[۳] و همکاران (۲۰۱۷) تاثیر ساکارومایسس سروایسیه بر عملکرد رشد، کیفیت گوشت و تکامل مخاط ایلیوم جوجه­های گوشتی را مطالعه کردند و نتیجه گرفتند که عملکرد رشد و تردی گوشت افزایش می­یابد و تکامل پرزهای ایلیوم بهتر می­شود.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

استفاده از پروبیوتیک پریمالاک و پری بیوتیک فرمکتو تاثیر معنی داری بر عملکرد جوجه های گوشتی و کاهش نیاز به انرژی و پروتئین جیره دارد.

………….

 

قیمت: ۱۹۰۰۰ تومان

 

[۱]– Gasking

[۲]– Shiavani

[۳]– Zhang

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0