دانلود پروپوزال آماده: موزه منطقه‌ای هنر و فرهنگ آذربایجان با رویکرد معماری پایداری اکولوژیکی در شهر اردبیل

دانلود پروپوزال آماده: موزه منطقه‌ای هنر و فرهنگ آذربایجان با رویکرد معماری پایداری اکولوژیکی در شهر اردبیل

دانلود پروپوزال آماده و پروپوزال تکمیل شده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و انجام پایان نامه دکتری و نوشتن پروپوزال اصلی و پروپوزال آماده روش تحقیق ، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

در جهان، هر سال بر تعداد موزه‌ها افزوده می‌شود. این افزونی روبه رشد‌، گویای اهمیت موزه در اجتماع کنونی است و نشان‌دهنده نقش حساسی است که این موزه‌ها در جهت آموزش و تکمیل آگاهی‌های انسان دارند‌، موزه جایگاهی برای تحقیق در میراث فرهنگی‌، و وسیله‌ای برای تداوم فرهنگ است. دیدگاه‌های سیاسی‌، دینی‌، اجتماعی و اقتصادی مردم گذشته و نوع زندگی آن‌ها را می‌توان در خلال دیدار از موزه‌ها بررسی کرد. موزه ارزش‌های جامعه‌ای را که از بین رفته یا درحال از بین رفتن است‌، بر ما عرضه می‌دارد. توجه ما را با اشیایی معطوف می‌کند که مورد تهدید جدی تمدن جدید قرار دارد‌، و هر لحظه به‌سوی نیستی و زوال راه می‌پوید. موزه روح آفرینش را در بیننده بیدار می‌کند‌، و توان هنری و بضاعت فکری او را بر می‌انگیزد. او را به خود آشنا می‌کند و درهای راهیابی به دنیای بهتر را به روی او می‌گشاید.

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

با نگاه به آنچه در زمینه معماری انجام گرفته می‌توان پی برد که عرف طراحی ساختمان در طول زمان تغییر کرده است؛ از مسدود کردن محیط خارج برای حفاظت از فضاهای داخل گرفته تا قرار دادن طبیعت و انرژی‌های طبیعی در طرح. به‌طور مثال می‌توان به استفاده مجدد ژاپنی‌ها از رخبام‌های عمیق و دریچه‌های شوجی که از شیشه مخصوص ساخته شده اشاره کرد که هر دو از شیوه‌های معماری سنتی ژاپن است که با اقلیم آن‌ها تناسب دارد. البته ناگفته پیداست که شیوه‌های معماری سنتی را نمی‌توان به آسانی یا به‌شکلی جبری برای مردمی که به روابط منطقی موجود در محیط زیست‌، یا به زندگی در ساختمان‌های بلند مرتبه خو گرفته‌اند‌، به‌کار بست تهویه‌، نوردهی و دیگر سیستم‌های مکانیکی‌، فن‌آوری‌های گسترده‌ای هستند که هم ساکنان و هم معماران از آن بهره‌مند می‌گردند. تهویه طبیعی با امکان جریان هوا از سقف‌، تهویه مطبوع از طریق پالایش شبانه و دمیدن هوا از زیر کف‌، کنترل نور و نظایر این‌ها‌، دستاوردها و اشکال نوآورانه‌ای هستند که ضمن اعمال و رعایت آن‌ها در برخی ساختمان‌ها‌، توانسته‌اند انرژی و منابع طبیعی همچون گرما و نور خورشید‌، باد‌، انرژی گرمایی زمین و آب باران را مورد استفاده قرار دهند. در این میان روش‌های مکانیکی گوناگونی نیز برای صرفه‌جویی در انرژی و سیستم‌های جدید تولید آن‌ که حداقل تأثیرات ناسازگار با محیط را داشته باشند‌، به‌کار گرفته شده است. طراحی ساختمان سبز نیز جایگزین مناسبی برای ساختمان‌های اداری با سیستم تهویه و مصرف زیاد انرژی و کوششی جدی برای مقابله با مشکل آلودگی هوا و مصرف بالای انرژی در این‌گونه ساختمان‌ها می‌باشد. شکل این ساختمان‌ها در نتیجه آزمایش‌های تونل باد و با استفاده از مدل‌های نمایشی از ساختمان‌های اطراف به‌دست می‌آید.

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

 

۱ـ اهداف علمی:

هدف از این تحقیق آشنایی با نحوه طراحی معماری اکولوژیکی پایدار در قالب موزه منطقه‌ای هنر و فرهنگ آذربایجان در راستای سیاست‌های فرهنگی، اجتماعی، محیطی، اقتصادی می‌باشد. (در جهت پیوند فرهنگ و طبیعت)

۲ـ اهدف کاربردی:

ـ جمع‌آوری، نگهداری و ارائه آثار و اشیاء باستانی به‌دست آمده از حفاری‌های باستان‌شناسی

ـ معرفی آثار تاریخی و فرهنگی ارزشمند منطقه

ـ آموزش و ارتقاء سطح علمی جامعه و درخصوص فرهنگ و محیط

ـ ایجاد قطب و جذب گردشگری

ـ توجه به مفاهیم اکولوژیکی معماری با استفاده از انرژی‌های نو با هدف بهینه‌سازی مصرف

ـ استفاده از انرژی پویا

…………………………………..

۵- فرضيه‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۷- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۸- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۹- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

https://lszapi.com/: https://lszapi.com

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ، انجام پایان نامه دکتری، انجام رساله دکتری، نوشتن پروپوزال، انتخاب موضوع پایان نامه، مشاوره پایان نامه دکتری،  پروپوزال آماده، پروپوزال تکمیل شده، نمونه پروپوزال پر شده

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

2 × 2 =

0