دانلود پروپوزال آماده اقتصاد: اثر جهاني شدن اقتصاد بر رابطه مبادله بخش کشاورزي ايران

دانلود پروپوزال آماده اقتصاد: اثر جهاني شدن اقتصاد بر رابطه مبادله بخش کشاورزي ايران

دانلود پروپوزال آماده مدیریت مالی و اقتصاد و پروپوزال تکمیل شده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی و انجام پایان نامه دکتری مدیریت منابع انسانی و نوشتن پروپوزال اصلی و پروپوزال آماده  مدیریت منابع انسانی روش تحقیق ، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

بي­ثباتي اقتصاد كلان باتوجه به تغييرات در رابطه­ي مبادله، مانعي براي توسعه اقتصادي و اجتماعي به­شمار مي رود و منجر به كندي رشد اقتصادي و بدتر شدن توزيع درآمد مي­شود و از سرمايه­گذاري در سرمايه­هاي فيزيكي و انساني ممانعت مي كند. رويكرد ديگر مربوط به تأثير­پذيري رابطه­ي مبادله از متغيرهاي كلان و يا تأثير­گذاري بر آن است؛ به عبارت ديگر اين متغير، به عنوان شاخصي براي تجزيه و تحليل تئوري­هاي اقتصاد بين‏الملل، بر متغير­هاي اقتصاد كلان؛ مانند رشد اقتصادي، حساب جاري، قيمت­هاي داخلي و غيره اثر مي گذارد و متقابلاً از آن­ها تأثير مي­پذيرد. همان طور كه مي دانيم، اقتصاد ايران اقتصادي نفتي است. اقتصاد­هاي متكي به نفت در برابر بي­ثباتي رابطه­ي مبادله بسيار آسيب‏پذيرند. بر اساس شواهد تجربي، تأثير بي­ثباتي توليد­ناخالص­داخلي در اقتصاد­هاي نفتي دو برابر بيشتر است. بنابراين بررسي تأثير رابطه­ي مبادله و شوك­هاي آن بر اقتصاد داخلي مي تواند راهكار­هاي مفيدي را براي سياست­گذاران اقتصادي در زمينه­ي مقابله با اين شوك ها ارائه نمايد(تقوي و همکاران، ۱۳۸۶).

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

جهاني شدن واقعيتي كلي است كه ابعاد مختلف سياسي، فرهنگي، اقتصادي و غيره را شامل مي­شود و درواقع بايد آن را به مثابه يك نظام اجتماعي نوين ديد كه كاركردهاي مختلفي در ابعاد گوناگون دارد. بسياري از صاحب نظران بر اين باورند كه جهاني شدن بيشتر جنبه­ي اقتصادي دارد و يكي ازبرجسته ترين تحولاتي كه در سال­هاي اخير به وقوع پيوسته هم­گرايي و ادغام اقتصادهاي ملي در اقتصادهاي جهاني بوده است كه در پي پيشرفت­هاي تكنولوژيك و فناوري اطلاعات ودر بستري از سياست­هاي آزاد سازي به پيش رفته است. جهاني شدن واژه­ی رايج دهه­ی ١٩٩٠ ميلادي، هرچند در مورد آن بحث­هاي زيادي صورت گرفته است، ولي هنوز تعريفي جامع و فراگير كه دربردارنده­ي كليه­ی جوانب اين پديده باشد، ارائه نشده است و هم‏چنان پيرامون تعريف آن مشاجرات و ابهامات فراواني مشاهده مي­شود. کروگمن و رنه بالز جهاني شدن را ادغام بيشتر بازارهاي جهاني تعريف کرده­اند‌. کول آن را الگوي تکامل يابنده­اي از فعاليت‌هاي فرامرزي بنگاه­ها و شرکت‌ها مي­داند. مک‌ايوان جهاني شدن را گسترش بين­المللي مناسبات توليدي و مبادله‌­ي سرمايه­سالارانه مي­داند(آذربايجاني وهمکاران،۱۳۸۲).

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

جين[۱](۲۰۱۸) با استفاده از مدل VAR نشان مي­دهد که شوک آزادسازي، اثر منفي بر توليد و سطح قيمت‌ها دارد. اين اثر منفي آزادسازي، با بعضي از مدل‌هايي که در آن­ها رقابت بين­المللي افزايش يافته ممکن است از طريق آزادسازي باعث کاهش سرمايه‌گذاري شود(چرا که اين کاهش از افزايش جريان سرمايه رو به داخل بيشتر است)، سازگار است. هم­چنين اين اثر منفي با ديدگاهي ديگر که عنوان مي­کند آزادسازي از طريق کاهش تعرفه­ها باعث کاهش قيمت‌­هاي وارداتي مي­شود، نيز سازگاري دارد.

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۷- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۸- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۹- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

https://lszapi.com/: https://lszapi.com

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری، انجام پایان نامه دکتری، انجام رساله دکتری، نوشتن پروپوزال، انتخاب موضوع پایان نامه، پایان نامه مدیریت، انجام پایان نامه دکتری مدیریت، انجام رساله روانشناسی، انجام پروپوزال دکتری مدیریت، پروپوزال آماده حسابداری، پروپوزال آماده مدیریت مالی، پروپوزال آماده اقتصاد

 

[۱]– Jin

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

4 + دوازده =

0