بررسی تأثیر پیاده سازی مدیریت دانش بر بهبود بهره وری و کاهش فرسودگی شغلی کارکنان سازمان های دولتی

دانلود پروپوزال آماده: بررسی تأثیر پیاده سازی مدیریت دانش بر بهبود بهره وری و کاهش فرسودگی شغلی کارکنان سازمان های دولتی

 

دانلود پروپوزال آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال اصلی و پروپوزال روش تحقیق و آماده کردن پایان نامه، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

دانش و مدیریت آن از جمله عناصری است که امروزه توجه همه سازمان ها را به سمت خود جلب نموده است. نتایج تحقیقات متعدد و آمار و ارقام موجود نشانگر آنست که کشور هایی که در ایجاد دانش از سایرین پیشی گرفته اند از نظر رشد رقابتی و قدرت اقتصادی نیز در مرتبه ای بالاتر از دیگران هستند. همچنین کشور هایی که از وضعیت اقتصادی مناسبی بر خوردار نیستند، از ضعف در شالوده ها و زیربنا در دانش رنج می برند. در واقع تاکید بر مدیریت دانش، حاصل توسعه اقتصادی، صنعتی و فرهنگی است. بسیاری از صاحبنظران اعتقاد دارند که اکنون بشر به عصر دانش گام نهاده است. عصری که مبنای رقابت سازمان ها، نه وابستگی به منابع طبیعی و یا بهره وری عملیاتی بلکه طراحی محصولات و خدمات متنوع و با کیفیت شده است (گوویند[۱]، ۲۰۱۳).

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

قلمرو رقابتي كه سازمان ها در سال هاي اخير با آن مواجهند، در سطح بالايي از پويايي و بالندگي توصيف شده است. براي بقا در چنين شرايطي، استمرار و پايداري در مزيت رقابتي از طريق توسعه ظرفيت هاي فردي و سازماني، ضرورت يافته است. در اين راستا، برخي از انديشمندان و صاحب نظران معاصر اظهار مي دارند كه دانش، منبع عمده كسب مزيت رقابتي پايدار محسوب مي شود و به منظور دستيابي سازمان ها به چنين مزيتي، فرايند مديريت دانش مي تواند به عنوان يك فرصت استراتژيك، مورد توجه قرار گيرد. اغلب صاحب نظران بر این باورند که سازمان ها باید به دنبال روش هایی مؤثر برای انتشار دانش سازمانی در میان سطوح مختلف نیروی انسانی در سراسر سازمان باشند (ساعدی و یزدانی، ۱۳۸۸).

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

هاشمی (۱۳۸۹) ارزيابي اثر مديريت دانش بر عملکرد را در دانشگاه علوم انتظامي را مورد مطالعه قرار دادند. نتایج نشان داد که دانشگاه علوم انتظامي در هيچ کدام از ابعاد تشخيص، تحصيل، به کارگيري، اشتراک، توسعه و نگهداري دانش داراي وضعيت ايده آل نيست. بين ابعاد مديريت دانش در اين دانشگاه با ساير دانشگاه ها نيز تفاوت هايي وجود دارد.

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۷- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۸- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۹- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

https://lszapi.com/: https://lszapi.com

 

[۱] – Govind

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

دوازده + ده =

0