بررسی تأثیر عوامل فردی، منشا و تصویر نام و نشان تجاری بر قصد خرید برندهای لوکس در بین خریداران

دانلود پروپوزال آماده: بررسی تأثیر عوامل فردی، منشا و تصویر نام و نشان تجاری بر قصد خرید برندهای لوکس در بین خریداران

دانلود پروپوزال آماده و پروپوزال تکمیل شده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و انجام پایان نامه دکتری مدیریت صنعتی، بازرگانی، دولتی و همه گرایش ها و نوشتن پروپوزال اصلی و پروپوزال روش تحقیق ، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی و پروژه های دانشجویی

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

موضوع مصرف کالاهای لوکس امروزه توجه بسیاری از مردم و فروشندگان را به خود جلب کرده است، اما اطلاعات کمی در مورد بهینه سازی بازار و مدیریت انتظارات مصرف کنندگان در رابطه با زمینه های خاص مصرف وجود دارد (وایدمن و همکاران[۱]، ۲۰۱۸). اهمیت عوامل اجتماعی و روابط بین فردی روی قصد خرید مصرف کننده در بیشتر مدل های رفتار مصرف کننده مشخص شده است (لاروچ و پونز[۲]، ۲۰۱۷؛ راتنر و کان[۳]، ۲۰۱۶). بعلاوه اثرات اجتماعی و بین فردی در مورد کالاهای لوکس بسیار چشمگیر می باشد (سای[۴]، ۲۰۱۷؛ وایدمن و همکاران، ۲۰۱۸)، جایی که مصرف کنندگان به شدت تحت تأثیر محرک های بین فردی برای ایجاد یک تصویر اجتماعی مطلوب از نتایج رفتار خریدشان هستند (هیوم[۵]، ۲۰۱۹؛ شوکلا[۶]، ۲۰۱۹). در نتیجه تصمیمات مصرف کنندگان متأثر از ارزش ها و هنجارهای اجتماعی ، فرهنگی و بین فردی می باشد (هافستد و هافستد[۷]، ۲۰۱۷).

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

برای شناسایی و شناخت مفهوم تصویر برنددر نگاه مصرف کننده ها ابتدا می بایست نگرش و باور مشتری مورد بررسی قرار گیرد. نگرش و باور فرد از طریق عمل یادگیری حاصل می شود. افراد در مورد مذهب، سیاست، لباس، موسیقی، غذا و تقریباً درباره هر چیزی، نگرش خاص دارند. انسان برای نوع نگرش خود دارای یک الگو می شود و تغییر چنین الگوهایی مستلزم تعدیلاتی است که به زحمت می توان از عهده آنها برآمد (کاتلروآرمسترانگ، ۱۳۸۳).   باورهای مصرف کننده نتیجه یادگیری شناختی و عوامل بین فردی است. این باورها نمایان گر شناخت و استنباط هایی که یک مصرف کننده در مورد پدیده ها، ویژگی های آنها و منافع حاصل از آن ها دارد، هستند. پدیده ها در اینجا عبارت اند از محصولات، مردم، شرکت ها و چیزهایی که مردم نسبت به آنها نظر، عقیده و نگرش دارند.

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

کیا (۱۳۹۱) بررسي تاثير تداعي توانايي شرکت و شناخت برند بر تمايل به خريد مجدد و نقش ميانجي درک از کيفيت محصول و تداعي برند در فرآيند تصميم گيري خريد را مورد مطالعه قرار داد. اين پژوهش با استفاده از روش تحقيق توصيفي و کاربردي و نمونه ۳۸۵ نفري، از دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات تهران مورد بررسي قرار گرفته است. و از روش آماري توصيفي (آمار استنباطي) و مدل يابي معادلات ساختاري و با استفاده از نرم افزار ليزرل به بررسي متغيير موثر در تمايل به خريد مجدد و فرآيند تصميم گيري خريد پرداخته شده است. نتايج تجزيه و تحليل داده ها با استفاده از مدل معادلات ساختاري نشان داد که به طور کلي بين تداعي توانايي شرکت و درک از کيفيت و توسعه برند، آگاهي از برند و درک از کيفيت، درک از کيفيت و تداعي برند و انعطاف پذيري قيمت و تمايل به خريد مجدد، تداعي برند و توسعه برند رابطه معني داري وجود دارد و متغيرهاي ذکر شده در فرآيند خريد مجدد تاثير بسزايي دارد.

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۷- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۸- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۹- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

https://lszapi.com/: https://lszapi.com

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد، انجام پایان نامه دکتری، انجام رساله دکتری، نوشتن پروپوزال، انتخاب موضوع پایان نامه، پایان نامه مدیریت، انجام پایان نامه دکتری مدیریت، انجام رساله روانشناسی، انجام پروپوزال دکتری مدیریت.

 

[۱] – Widmann et al.

[۲] ۰ Laroche and Pons

[۳] – Ratner ans Kahn

[۴] – Tsai

[۵] – Hume

[۶] – Shukla

[۷] – Hofstede and Hofstede

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

15 + 16 =

0